Da! Aşa cum am mai spus deja, sunt foarte curios şi nerăbdător să văd cursa de anul viitor! “Făt-Frumosul” ciclismului din vestul ţării a mai crescut cu încă TREI ani din 2013 şi până sâmbăta trecută … atât din punct de vedere al numărului concurenţilor cât şi în ceea ce priveşte organizarea şi … să nu uităm premiile. 😉 Spun asta deşi la un moment dat în timpul cursei am trăit sentimentul că aşteptările mele au fost prea mari. Aha! Deja văd nişte frunţi încruntate! 😀 Am să vă explic totul, dar hai să o luăm de la un capăt. 🙂
Din motive personale nu am făcut recunoaşteri pe traseul de anul acesta şi nu m-am informat foarte bine înaintea concursului. În consecinţă la ora 8:00 eram deja (înaintea multor concurenţi) în mijlocul furnicarului din parcarea A&O în dorinţa de a obţine cât mai multe informaţii care să mă ajute în realizarea planului meu “de bătaie”. Comisarii de traseu şi voluntarii au fost foarte amabili şi bine informaţi şi chiar dacă la unele întrebări nu erau siguri de răspuns ştiau exact pe cine să cheme în ajutor. Astfel am aflat că (citez): “Măi oameni buni! Startul în turul oraşului se dă de aici la ora 9:30, iar startul în concurs tot de aici, la 10:00!”. Ok, totul clar. Planul meu funcţiona perfect, deci aveam timp să iau cateva cadre în oraş şi apoi să fug pe traseu.
Ah, asta am uitat să zic: parada prin oraş … după părerea mea o idee excelentă. Nu puteam să ratez asta, aşa că la 9 şi 10 minute eram în faţa Primăriei.
După ce am tras câteva cadre cu un ochi în vizor şi celălalt pe ceas, am ţâşnit pe ruta ocolitoare spre Dealul Viilor, cu gândul să ajung într-o anumită locaţie de pe traseu şi să am timp să-mi fac setările înainte ca plutonul concurenţilor să ajungă la mine. Astfel la 9:48 făceam dreapta la sensul giratoriu de sub pasajul centurii Lugojului când … surpriză! Mă trezesc într-o coloană de maşini care înainta anevoios înspre ieşire. Dezamăgirea m-a cuprins în momentul în care am aflat că se dăduse deja startul, iar eu sunt blocat în trafic în spatele plutonului. Mai târziu am aflat însă că modificarea orei de start se anunţase la instalaţia de sonorizare, doar că eu eram deja în oraş, pregătit pentru paradă. Şi mai apoi, gandind la rece … mutarea a fost cât se poate de logică pentru că niciunui sportiv nu-i place să fie ţinut 20 de minute pe loc după ce şi-a făcut încălzirea.
Cum-necum am ajuns pe traseu ajutat fiind de poliţie, maşini şi motociclete oficiale şi spre surprinderea mea … chiar de către unii şoferi care s-au nimerit întâmplător în coloana de maşini din spatele plutonului.
Concluzionând, rămân la parerea că această cursă, Cupa Max Ausnit este cel mai bine organizat eveniment sportiv la care am luat parte vreodată. Şi spun asta pentru că deşi au fost nevoiţi să modifice traseul în ceasul al unsprezecelea şi chiar și ora de start, organizatorii au fost atenţi şi la cele mai mici detalii … de la instalaţia de sonorizare până la poziţionarea podiumului de premiere; de la locurile de parcare până la masa caldă oferită tuturor celor implicaţi, fie ca erau voluntari sau concurenţi; de la respectarea orei limită de înscrieri şi până la discuţia deschisă de la final pentru a afla părerile sportivilor şi multe altele. Am luat parte la o gramadă de evenimente la care comisarii de traseu erau acolo doar pentru a face act de prezenţă şi habar nu aveau ce se întâmpla la doi metrii de postul lor, în schimb aici voluntarii au răspuns prompt şi la subiect, iar în cazuri mai delicate te îndrumau exact spre persoana potrivita să te ajute (ştiu că mă repet, dar e un aspect esenţial care de multe ori e neglijat).
Subscriu la cele de mai sus. Am mai afirmat : organizare germana, Traseu splendid mioritic romanesc !!!
Multumim organizatorilor!Nota 10!
cum putem descarca pozele ?
Cine doreste fotografiile la rezolutie mare si fara watermark ma poate contacta la adresa de mail: valivasiliu.foto@yahoo.ro sau prin mesaj privat pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/SportAndOutdoorPhotograp…